NanchangPeralatan elektronik kuasaApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan

  • masa pelepasan:2023-12-13 22:31:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:457
  • Penerangan pantas:

    Nanchang,Lepaskan skru intiIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to op

Kandungan artikel

Lepaskan skru inti

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

NanchangApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

BinaqadiTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


NanchangPeralatan elektronik kuasaApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan



Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar,NanchangTransfer minyak kuasa S13, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja,NanchangPenukar jenis kering Scb18, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah,NanchangPenukar jenis kotak 400kV, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

inovasi teknologiPembuat pengubah jenis kering

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.


NanchangPeralatan elektronik kuasaApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Keperlukan pemasanganUntuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

NanchangMaklumat produk lain
  • TurkuLift pencahayaan tahappengurusan ekonomi

    TurkuLift pencahayaan tahappengurusan ekonomi

  • ParbatipurStruktur pengubah jenis minyakBoleh digunakan secara meluas dan boleh disesuaikan

    ParbatipurStruktur pengubah jenis minyakBoleh digunakan secara meluas dan boleh disesuaikan

  • PSV EindhovenPlatform angkat silinder hidraulikPasaran masih optimis

    PSV EindhovenPlatform angkat silinder hidraulikPasaran masih optimis

  • PSV EindhovenJembatan naik bergerak.Masalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuatan

    PSV EindhovenJembatan naik bergerak.Masalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuatan

  • San DiegoJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

    San DiegoJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

  • San DiegoGerakan platform mengangkat garpu guntingAnalisis kaedah pengeluaran yang betul

    San DiegoGerakan platform mengangkat garpu guntingAnalisis kaedah pengeluaran yang betul

  • San DiegoLift penglihatan rumah tanggaCara membeli yang menjimatkan

    San DiegoLift penglihatan rumah tanggaCara membeli yang menjimatkan

  • BurhanuddinSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiPembangunan Industri

    BurhanuddinSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiPembangunan Industri

  • segera:Peringatan: Maklumat NanchangPeralatan elektronik kuasaApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan memberi anda NanchangPeralatan elektronik kuasaApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan NanchangPeralatan elektronik kuasaApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NanchangPeralatan elektronik kuasaApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NanchangPeralatan elektronik kuasaApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan. NanchangPeralatan elektronik kuasaApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NanchangPeralatan elektronik kuasaApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!